„Každé krásné roční období musí jednou skončit, aby mohlo vzniknout nové úchvatné“

Favoriti podzimu | Podcasty

Zdravím podzimní duše,

Je na čase přivést do našeho každodenního života trochu nevšednosti, a nejjednodušší možností je právě pár jedinečných podcastů. 

V poslední době jsem téměř žádné neposlouchal, protože jsem na ně prostě neměl čas nebo je přebyla hudba, ale i ta vám časem začne lézt na mozek, když máte pár písniček, které často posloucháte. 

Poslouchat jsem začal až díky Hà, která nedávno vydala první epizodu podcastu After Hours a musím říct... pokud máte rádi zamyšlení šmrncnuté slay momenty, bude se vám zaručeně líbit, a pokud ano, budu moc rád když Hà necháte rating, protože jí to prostě přeji.

Pustíme se rovnou do dalšího, kterým je Jem's Coffee Shop. Už jsem jej dříve doporučoval a stále doporučuji. Začátek se zvuky kávy ✔, podzimní epizody ✔, útulnost ✔. Pro mě má tento podcast prostě vše, co potřebuji a doufám, že bude pokračovat i nadále.

Velmi do anglického stylu je laděný podcast Poetry Pause. Již jsem si poslechl díl o Billy Collinsovi a Adrienne Richové. Oba se mi moc líbili pro své nádherné citace a krásné, řek bych až knihovnické přízvuky. Nevím jestli takto vůbec jde pojmenovat přízvuk, ale pro poetiky nutnost.

Název může znít, že podcast je v angličtině ale What Jane Read je ve skutečnosti český podcast rozebírající knižní témata. Epizoda romantika v knihách jsem poslouchal spíše na pozadí ale i přes to mě ve finále bavilo ho poslouchat. Navíc, tohle je zejména horké téma na podcast, což mě jen přitahuje.

Normal to Nomads je podcast od Elsy a Barrona, kteří sdílí své znalosti a zkušenosti o žití v na samotě u lesa. Co se týče jejich podcastu, mluví o věcech, jak název napovídá, tak jak jsou. Budete si prostě připadat, jak sedíte před někým koho jste dlouhou neviděl a nemůžete se nabažit jich příběhy.

Hidden Brain není rozhodně psychologická psychologická příručka, ale tím, že ukazuje, co se stalo ostatním lidem, vám dovolí promítnout do situace jiných, což vám může sem tam pomoc vyřešit váš problém. Dost jsem váhal, jestli sem tento podcast zařadit ale konec konců, tohle je opravdu těžké období na psychiku, takže se menší podpora jen hodí.

Dobrá, myslím, že jsem zde zmínil dnes těch podcastu až dost, a možná vám i dal tip, co si pustit. Jinak děkuji za přečtení článku a napište mi do komentářů, pokud byste chtěli více takových článků, jako je tento.

Hezké ráno, den nebo večer a příště.

Komentáře