„Každé krásné roční období musí jednou skončit, aby mohlo vzniknout nové úchvatné“

Bullet journal | Září 2022

English version

Září je úspěšně za námi a já pro vás mám pohled do mého bullet journalu (s půl-měsíčním zpožděním). Přes léto si ho jednoduše nevedu, protože nemám tolik věcí o, kterých bych potřeboval udržovat přehled, takže je pro mě září pokaždé nový začátek.

Tentokrát jsem se to rozhodl pojmout trošku jinak, konkrétně od konce. To co dává zápisníku osobnost jsou totiž poznámky, takže jsem stránky nafotil, až po konci měsíce.

Co si myslím? Opravdu moc se mi líbí, jak všechno zapadlo. Samozřejmě neobešlo se to bez inspirace, takže...

OD KOHO JSEM SE INSPIROVAL TENTOKRÁT?

Hodně mě inspirovala Ruby Granger, a zejména její rukopis, který vypadá elegantně a přirozeně zároveň. Když se podíváte na úvodní stránku, musíte se ptát, proč jsem neobtáhnul všechny náčrty tužkou? Prostě jsem si nebyl jistý, jestli by to vypadalo dobře a navíc to takhle nevypadá vůbec špatně!

Daily page...

je v podstatě můj menším deníkem, kam samozřejmě nezapisuji každý den, ale kdykoliv přijde nějaká hezká myšlenka, někdo řekne zajímavý citát nebo když sleduji nějaký hezký seriál, snažím se sem vypsat své myšlenky. 

Připadá mi, že postupem času stále zmenšuji a zmenšuji písmo, avšak na to dostávám moc pěkné reakce, kterých si opravdu cením.

V pravém rohu levé stránky jsem také vytvořil habit tracker ve stylu, ve kterém jsem si ho vedl v minulosti, akorát, že návyky jsem zvolil, aby mi pomáhali držet dobrou náladu. Ta se opravdu hodí zejména v práci a ve škole. „Sleep early“ jsem sem zařadil, protože tvoří obrovský rozdíl, když naspím 7 nebo 6 hodin.

Zbytek stránky je popsán různými zápisky, citáty a poznámkami. Samolepky, které jsem specificky tady použil jsou všechny od @cupsandthoughts. 

Kalendář...

jsem od minule zmenšil na jednu stránku částečně kvůli napodobení akademického kalendáře Ruby Granger a částečně kvůli nepotřebnosti tak velkého formátu. Malinko jsem zdobil i fixami od Stabila a samolepkami od @mythoughtfulspace. Dolů pod kalendář jsem ještě doplnil pár vysvětlivek, kdyby náhodou zapomněl, co která značka znamená.

To-do list...

mi přijde spíš jako jedna z estetických částí bullet journalu. Na to-do listy už používám Notion, takže jsou to spíš takové připomínky, kreativní či osobní úkoly.

Pro přehlednost jsem vždycky vložil mezi jednotlivé denní listy samolepky, které jsou hodně rozmanité. Konkrétně jsou od: @misavsalku, @lucieell.art a @mythoughtful.space.

Vím, že se nejedná o žádný groundbreaking formát, ale i tak mi přijde hezké, tvořit takový náhled do mé tvorby, ze kterého se můžu později inspirovat, a třeba inspirovat i vás. 

Jinak, děkuji, že jste si článek přečetli, doufám, že se vám líbil a uvidíme se u příštího článku.

V.

Komentáře