„Každé krásné roční období musí jednou skončit, aby mohlo vzniknout nové úchvatné“

Bujo Update!

Zdravím všechny magické duše u nového článku, který bude navazovat na minimalistický bullet journal, o kterém jsem psal před několika týdny, takže pokud jste ještě nečetli, vraťte se k němu a přečtěte si ho. 

K tomuto měsíci mi byla velkou inspirací Dodie, přesněji její písnička Hate Myself (já vím, opravdu motivační název), kde je místní pošťačkou a mě tento nápad prostě utkvěl v hlavě, přetvořil tenhle zápisník a stvořil tento článek.

Je potřeba říct, že to nebude úplně plnohodnotný setup, ale spíš takový doplněk předešlému článku. I tak ale doufám, že v něm najdete zalíbení, připravíte si k němu kafe nebo čaj a poustíte se do čtení. Tak bez dalších okolů vzhůru do updatu!

Titulka

Z prázdné, jednobarevné titulky se stal prvotřídní dopis, dokonce s opravdovou známkou. Příjde mi zbytečné, aby tak krásné kousky umění, leželi jen tak v knížce, když mohou sloužit jako krásná ozdoba. Ze všech nejvíc mě přitahovala tahle jelení, která je, soudě podle asbuky, od ruského autra.

Jo a ta zakritá část říká "VIA AIR MAIL".

Mood tracker

Poslední dobou se mi na tuhle sekci moc nedaří pamatovat, takže svůj záznam o náladě většinou dopisuji najdednou. To proč mi vyhovuje si můžete přečíst ve článku zmíněném výše.

Kalendář

Kalendář je tentokrát s dopisovým nadpisem a moc by mu slušelo i psací písmo, ale jelikož mám setup v tiskacím nechtěl jsem zachovat trošku jednotnost. 

Pokud vám vyzbyde místečko, využijte svojí fantazii. V mém případě to byl další dopis (pochopitelně), který zatím neobsahuje nic, ale mohl by být užitečný třeba na sponky ;)

Detaily a malý to-do list

Tahle stránka mi u ledna moc dobře posloužila, a proto jsem se jí rozhodl překreslit úplně stejně. Jedinou změnou jsou malůvky, kterými opět referuji na Hate Myself. Jednoduše je tenhle systém dokonalý, takový jaký je.

A stejně takový je i tento článek. Děkuji pokud jste ho dočetli až sem. Býval by vyšel dřív, ale sluníčku neporučím. Uvídím, co mou kouzelnou mysl napadne příště a opět u dalšího článku 🙂.

📍 Místo focení: Žumberksá pošta

Komentáře